· 

Wrapping paper for thoughts. Jane Two book cover. / Packpapier für die Gedanken. Jane Two Buchcover.

Wrapping paper for thoughts. Jane Two book cover.

Jane Two Book Cover revealed

 

Once, when I was 7 years old, my Grandaddy let me in on a little secret.

He just tapped my temple with that giant

trigger finger of his and said, “Seedlin’,

time you turn the recorder on,

‘cause the important shit start about now.

Find a place up there for all’o it… an don’t forget where ya put it.”

And he was right.

I’ve collected and recorded ever since.

 

Packpapier für die Gedanken. Jane Two Buchcover.

Jane Two Buchcover enthüllt

  

Einmal, als ich 7 Jahre alt war, überließ mir mein Großvater ein kleines Geheimnis.

Er hatte gerade mit diesem riesigen Abzugsfinger (Zeigefinger; Anm. d. Ü.) an meine Schläfe geklopft und sagte: "Keimling, es ist an der Zeit, den Rekorder anzumachen, weil jetzt die wichtigen Sachen kommen. Finde dort oben (Kopf; Anm. d. Ü.) einen Platz für das alles... und vergiss nicht, wo du es hingelegt hast."

Und er hatte Recht.

Ich habe seitdem gesammelt und aufgezeichnet. 

 


_________________________________________

 

Jane Two will be available everywhere on April 5th.  

Reserve your copy now

at these links:

 

Amazon

 

Barnes & Noble

 

IndieBound.org

 

___________________________________________

 

 

And half a lifetime later, for better or for worse,

I decided to spend what ended up being 2 years unpacking a few of those things.

And when you start cataloguing the “important”,

you tend to search for a shield, or at least

a shell to place it behind that might offer a

bit of protection.

But sometimes protection prevents access.

So, with my limbs pinned down like a

frog in a high school biology class,

I await the scalpels.

You see, I’ve wrapped it in nothing but paper.

 

I hope you enjoy the imagery.

The final book cover is below.

 

It’ll all make sense in the end.

 

-Sean Patrick Flanery

_________________________________________

 

Jane Two wird ab dem 5. April überall erhältlich sein.

Reserviere dir dein Exemplar unter diesen Links:

 

Amazon

 

Barnes & Noble

 

IndieBound.org

 

___________________________________________

 

 

Und ein halbes Leben später beschloss ich, mich auf Gedeih und Verderb damit zu beschäftigen, was darin endete, 2 Jahre lang ein paar dieser Dinge auszupacken.

Und wenn man anfängt, das "Wichtige" zu katalogisieren, neigt man dazu, einen Panzer oder zumindest einer Schale zu suchen, die den Anschein erweckt, ein wenig Schutz zu bieten, um es dahinter unterzubringen.

Aber manchmal verhindert Schutz den Zugriff.

Also erwarte ich mit festgenagelten Gliedern, wie ein Frosch in einer gymnasialen Biologieklasse, die Skalpelle.

Wie ihr seht, habe ich es in nichts außer Papier gepackt.

 

Ich hoffe, ihr findet Gefallen an dieser Metapher.

Das endgültige Buchcover befindet sich unten.

 

Letztendlich wird alles einen Sinn ergeben.

 

-Sean Patrick Flanery


 

 

-Sean Patrick Flanery

 

 

-Sean Patrick Flanery


Kommentar schreiben

Kommentare: 1
  • #1

    essay writing service reviews (Mittwoch, 03 August 2016 13:22)

    I am not much familiar to the language of this website. But yes as the images provided here were really good, I found it very interesting to know the information about it. I used translation tool and grabbed the information. It was good. Keep on sharing good posts.